۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
عکس‌های جاسوسی مرسدس بنز کلاس سی ۲۰۲۱ منتشر شد
استراتژی جدید آلمانی‌ها در کاهش هزینه تولید خودرو

عکس‌های جاسوسی مرسدس بنز کلاس سی ۲۰۲۱ منتشر شد

کالنیوس، رئیس هیات مدیره گروه دایملر-مرسدس بنز گفت: سال آینده کلاس سی جدید با بهره گیری از ظاهر کلاس اس اما در سایز کوچک معرفی و عرضه بازار خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: پس از رونمایی اس کلاس ۲۰۲۱ توسط گروه دایملر- مرسدس بنز، تمام نگاه‌ها و دوربین‌ها به سمت این خودروساز آلمانی معطوف شده است. این بار این شرکت قصد دارد با رونمایی از محصول جدید بار دیگر خودروسازان دنیا را غافل گیر کند. در همین راستا به تازگی عکس‌های جاسوسی از کلاس سی با استاتر منتشر شده است.   آنطور که عکس ها مشخص کرده‌اند، تا حد زیادی طراحی کلاس سی مشابه کلاس اس شده است.
رئیس هیات مدیره گروه دایملر-مرسدس بنز، ضمن اشاره به طراحی کلاس سی که تحت تاثیر کلاس اس هست، گفت: در گذشته نه چندان دور منطق طراحی و تولید محصولات مرسدس منطبق بر منحصر به فرد بودن هر کلاس بود که هزینه‌های فراوانی را در فرآیند تولید تحمیل می‌کرد. از این رو هر هفت یا هشت سال محصولی جدید را معرفی می‌کردیم، اما به تدرریج در پنچ سال گذشته فلسفه طراحی و تولید را تغییر دادیم. سعی کردیم از طراحی یک کلاس خاص به عنوان مدل پایه برای سایر محصولات استفاده کنیم که نوآوری را در کنار زیبایی داشته باشد. این مساله کاهش هزینه فرآیند تولید را ایجاد خواهد کرد.
اولا کالنیوس با اشاره به اینکه هفته گذشته کلاس اس رونمایی شد، افزود: سال آینده کلاس سی جدید با بهره گیری از ظاهر کلاس اس اما در سایز کوچک معرفی و عرضه بازار خواهد شد.
رئیس هیات مدیره گروه دایملر-مرسدس بنز ادامه داد: از قوای محرکه هیبریدی با نسخه دیزلی برای بازارهای اروپا در هر دو خودرو استفاده خواهد شد. همچنین یک پیشرانه الکتریکی AMG نیز برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
گفتنی است گروه دایملر-مرسدس بنز خیلی سریع نوآوری‌ها را با هدف تولید انبوه در محصولات خود توسعه می‌دهد. این خودروساز یک سیستم مهندسی ایجاد کرده که فناوری‌های جدید را ابتدا مقرون به صرفه سپس در سایر خودروهای این کمپانی استفاده می‌کند. شاید این سیستم بتواند سطح استاندارد ایمنی و تجهیزات را در خودروها ارتقا و تغییر دهد.

کد خبر: ۳۹٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha