۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
دست واسطه ها از صادرات خرما کوتاه می شود
رئیس اتاق بندرعباس:

دست واسطه ها از صادرات خرما کوتاه می شود

هرمزگان- صفا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: با افتتاح دفتر انجمن ملی خرما در بندرعباس دست دلالان و واسطه ها در زمینه صادرات خرما به کشورهای حاشیه خلیج فارس کوتاه می شود.

 محمدرضا صفا  صبح امروز در حاشیه راه اندازی دفتر انجمن خرمای استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر در توسعه صادرات خرمای استان هرمزگان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان از بهترین نمونه های خرما در کشور برخوردار است که خرمای پیارم این استان از لحاظ کیفیت رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و می توان در تجاری سازی این رقم خرمایی گام موثری برداشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه تا کنون بازاریابی خوبی در تجاری سازی خرمای جنوب کشور در کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی صورت نگرفته است، گفت: با راه اندازی دفتر انجمن ملی خرما در استان هرمزگان دست دلالان را کوتاه خواهیم نمود.

وی اظهار کرد: افتتاح دفتر انجمن ملی خرمای استان هرمزگان که امروز شاهد افتتاح آن بودیم یکی از قول های اتاق بازرگانی بندرعباس بود که به لطف خدا محقق شد.

کد خبر: ۳۹٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha