۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کارفرمایان مازندرانی ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای معوق دارند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کارفرمایان مازندرانی ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای معوق دارند

بابلسر - مدیرکل تامین اجتماعی مازندران مطالبات معوق کارفرمایان به این سازمان را ۷۲۳ میلیارد تومان ذکر کرد.

علی اصغر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود و فعالیت ۱۲۰ هزار کارگاه کارفرمایی در مازندران، میزان طلب و مطالبات معوق از کارفرمایان را ۷۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی که از نظر شمار کارگاه‌های تحت پوشش رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ماهانه بالغ ۳۵۰ میلیارد تومان مقرری به افراد بیکاری، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش پرداخت می کنیم.

وی شمار افراد مستمری بگیر و بازنشسته را با احتساب افراد تبعی آنان ۲۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در مازندران نسبت منابع و مصارف، تعادل و توازن آن به هم خورده است و این ناشی از قدمت استان است زیرا افرادی که در استان‌های دیگر شاغل بودند به محض بازنشستگی به استان خود یعنی مازندران بر می‌گردند، از این رو جمعیت مستمری بگیران افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه میزان مصارف از منابع و دریافتی‌های سازمان در استان بیشتر شده و پیشی گرفته است، ادامه داد: میزان مصارف ما از دریافتی و منابع افزایش یافته و ماهانه ۳۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران و افراد بیکار مقرری پرداخت می‌کنیم، درحالی که میزان دریافتی و منابع ما ۳۰۰ میلیارد تومان در ماه است.

کد خبر: ۳٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha