۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
ثبت نام واحد های آسیب دیده کرونا در بخش کشاورزی تمدید شد

ثبت نام واحد های آسیب دیده کرونا در بخش کشاورزی تمدید شد

مشهد- مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با عنایت به مباحث مطروحه در کارگروه تخصصی اشتغال استانداری مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای واحدهای رسمی دارای کارکنان بیمه شده تا ۱۵ شهریور ماه ۹۹ بود اما واحدهای فاقد سابقه بیمه و غیر رسمی تا پایان شهریور ماه ۹۹ فرصت دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، علی یگانه مقدم افزود: واحد های آسیب دیده بخش کشاورزی واجد شرایط استان برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی هرچه سریعتر به سامانه کارا قسمت تسهیلات کرونا مراجعه و اطلاعات خودرا ثبت کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان با توجه به شرایط اعلام شده شامل قرار داشتن در رسته های ۱۴ گانه اعلام شده، شامل پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی، مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی، مراکز تولید صادراتی ، گلخانه‌های سبزی و صیفی و ماهیان زینتی به عنوان واحدهای زیان‌ده حساس اعلام شدند که باید در این مرحله در سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در این سامانه واحدهای فاقد بیمه هم می توانند ثبت نام کنند افزود: تمامی تسهیلات حمایتی شامل دوره تنفس سه ماهه و بازپرداخت تسهیلات نیز از مهر ماه امسال به مدت ۲۴ ماه است.

این مسئول تاکید کرد: تعداد واحدهای آسیب دیده و میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی استان پس از ثبت واحدها در سامانه کارا مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۳۹٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha