۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
تفویض اختیارات به مدیران استانی بسترساز رشد اقتصادی کشور است
نیکزاد:

تفویض اختیارات به مدیران استانی بسترساز رشد اقتصادی کشور است

اردبیل- نیکزاد، نائب رئیس مجلس گفت: تفویض اختیارات به مدیران استانی و محلی، لازمه اساسی برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است، البته به شرطی که نظارت‌های لازم نیز در این زمینه وجود داشته باشد.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به تفویض اختیارات توسط هیئت دولت و وزیران به مدیران بومی و محلی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد که به همین منظور باید با داشتن اعتماد به مدیران بومی و محلی زمینه رشد و آبادانی کشور را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: این تجربه همه‌جا مشهود بوده که هر جا کاری را به دست مدیران توانمند بومی سپرده‌ایم خروجی‌های مثبت و مثمرثمری را به دست آورده‌ایم و در این زمینه نیز مسئولان ارشد و دولتمردان با تفویض اختیارات می‌توانند از عدم تمرکز کناره‌گیری کنند و بتوانند در رأس امور کارها اقدامات لازم را انجام دهند.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: در راستای نظارت بر اقدامات مدیران بومی و استانی باید برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد که در این زمینه نیاز است برای انجام اقدامات و تحقق برنامه‌ها بتوانیم فعالیت و رشد مدیران استانی را در سطح کشور رقم بزنیم.

نیکزاد تصریح کرد: امید می‌رود در راستای تفویض اختیارات به مدیران استانی مانعی نباشد و در این زمینه منتظر خروجی‌های مورد انتظار باشیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات پیش رو را از سر راه برداریم.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح توسعه متوازن کشور را نیز به دنبال دارد که از جمله مزیت‌های مهم این طرح می‌توان به تصمیم‌گیری معتبرتر، مدیریت در سطح عالی، سرعت‌عمل در تصمیم‌گیری، افزایش روحیه و اعتماد به نفس در بین کارکنان، اجتناب از رفتارهای آمرانه، کمتر شدن خستگی و تنبلی و کاهش یافتن هزینه‌های سازمان و تبدیل شدن تهدیدها به فرصت اشاره کرد.

کد خبر: ۳۹٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha