۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
بورسی شدن شرکت ها، مانع تکرار خطا در آینده
معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد

بورسی شدن شرکت ها، مانع تکرار خطا در آینده

میرزایی، معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: استراتژی بورسی کردن شرکت های تابعه وزارت کار تنها راهی است که جلوی تکرار خطا در آینده را خواهد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، حجت الله میرزایی در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با اشاره به ضرورت حداکثرسازی شفافیت در شرکت های تابعه این وزارتخانه تاکید کرد: امیدوارم ورود شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به بورس به عنوان یک شرکت کاملاً شفاف، سالم و پاک در سطح ملی با استقبال تمام سهامداران بورس مواجه شود.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تغییر مدیران و اصلاح ترکیب مدیریتی به میزان زیادی در بهبود شرکت و اداره دارایی های بخش عمومی می تواند موثر باشد تصریح کرد: واقعیت این است که از سال ۱۳۹۴ بیش از یک سوم وقت مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ستاد و در صندوق بازنشستگی کشوری صرف مسائل و مشکلات موجود در شرکت های تابعه هلدینگ آتیه صبا شده است و شاید بتوان گفت، آتیه صبا پر مسئله ترین و پرحاشیه ترین هلدینگ وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

وی افزود: البته بخشی از این مسئله ناشی از ترکیب شرکت هایی است که تناسب و تجانسی با هم نداشته اند.

میرزائی با بیان اینکه خوشبختانه گزارشی که امروز ارائه شد نشان می دهد دوران بی انضباطی مالی در این هلدینگ طی شده و امروز به دوران بسیار خوب و امیدوار کننده ای رسیده است، اظهار داشت: معتقدم این استراتژی که مقام عالی وزارت و صندوق بازنشستگی کشوری در پیش گرفته اند و آن هم بورسی کردن شرکت ها است، تنها راهی است که راه تکرار خطا در آینده را خواهد بست و این شفافیت به راهی بی بازگشت برای بنگاه ها تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا تا اوایل آبان ماه وارد بورس شود و از دوستان سازمان بورس هم تقاضا دارم در این مسیر تسریع کنند.

کد خبر: ۳۹٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha