۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
دستگاه‌های اجرایی هرمزگان فرآیند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند
استاندار هرمزگان:

دستگاه‌های اجرایی هرمزگان فرآیند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند

بندرعباس- استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل امور برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا در راستای رونق و جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در استان شکل گیرد.

به گزارش بازار، فریدون همتی شامگاه شنبه در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی هرمزگان در محل استانداری عنوان کرد: خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، حاصل کار و تلاش مجموعه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، نیروهای مسلح و ائمه جمعه است.

وی ادامه داد: در هفت ماه گذشته و در مقابله با ویروس کرونا، شاهد تلاش ویژه مجموعه بهداشت و درمان و ایثارگری مدافعان سلامت بوده‌ایم.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه دستگاه های اجرای هرمزگان با کوشش شبانه‌روزی تلاش دارند در این استان مهم و استراتژیک پاسخگوی مردم بوده و همچنین نقش ملی خود را نیز ایفا کنند.

همتی در ادامه به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل امور برای فعالیت های سرمایه گذاری اشاره کرد و بیان داشت: همه دستگاه ها باید کمک کنند تا در راستای رونق و جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال، فعالیت های سرمایه گذاری در استان شکل گیرد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با ابتکار و خلاقیت و کار جهادی، سرعت بخشیدن به امور و شتاب در روند اجرای طرح ها، پروژه های مختلف را پیگیری کنند.

کد خبر: ۳۹٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha