۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
سنگ معدن لاشه گیلان احیا شد
معاون صمت گیلان:

سنگ معدن لاشه گیلان احیا شد

رشت- معاون امور صنایع سازمان صمت گیلان از احیای مجدد معدن سنگ لاشه در استان خبر داد و گفت: این معدن با ظرفیت ۷۴ هزار تنی شروع به کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، منوچهر صدفی از احیاء و شروع به کار مجدد معدن سنگ لاشه ملجا دشت گیلان خبر داد و گفت: این معدن فعالیت خود را با ظرفیت تولید ۷۴ هزار تن سنگ لاشه در سال، مجدداً آغاز کرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان فعالسازی مجدد معادن را در سال جهش تولید گامی مهم در جهت تحقق اهداف سال دانست و اظهار داشت: بر اساس رای شورای معادن استان مشروط به انجام تعهدات در قبال پرداخت حقوق دولتی و نیز فعالسازی،این معدن سنگ رفع سلب صلاحیت شد.

وی با بیان اینکه احیاء معادن در سرعت دهی به عمران و آبادانی تاثیرگذار است عنوان کرد: این معدن طی مهلت مقرر از ناحیه این سازمان و انجام تعهدات مالی و فنی از سوی بهره بردار از جمله عقد قرارداد مسئول فنی و استقرار ماشین آلات لازم و نیز همکاری دادستان شهرستان املش در هفته دولت پس از یک دوره تعطیلی سه ساله شروع به کار کرد.

صدفی افزود: قطعاً بازگشایی این معدن در تامین بخشی از مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی شهرستان املش و شهرستان های اطراف تاثیر مثبتی خواهد داشت.

کد خبر: ۳۹٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha