۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
شناسایی کانون های خطر حادثه آفرین شبکه های توزیع نیروی برق در کشور
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر خبر داد:

شناسایی کانون های خطر حادثه آفرین شبکه های توزیع نیروی برق در کشور

همدان - مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر از برنامه ریزی برای شناسایی و مدیریت کانون های خطر حادثه آفرین شبکه های توزیع نیروی برق در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مسعود صادقی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری مانور جهادی شبکه‌های توزیع برق استان همدان بابیان اینکه در شرایطی این مانور را آغاز می‌کنیم که چندی پیش درگیر بحران تابستان و پیک بار بودیم ، گفت: اوضاع مدیریت شد و از این مرحله سربلند عبور کردیم.

صادقی با بیان اینکه این مانور با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‌وری در حال انجام است، گفت: در راستای سیاست‌های کلان کشور و بحث اقتصاد مقاومتی و نگاهی که به جهش تولید داریم این اقدام قابل ارزیابی است.

وی عنوان کرد: در این مانورها با تهیه سناریو و برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده به شکل بسیار هدفمند نسبت به رفع مشکلات شبکه برق اقدام می‌شود و فیدرهایی که دچار خاموشی و مشکل هستند، اصلاح می‌شوند.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه از برکات اجرای این مانور بهره‌مندی مشترکین از انرژی با ثبات و پایدار است، ادامه داد: امید است در پایان این مانور نتایج بسیار خوبی حاصل کنیم.

صادقی با بیان اینکه به دنبال این هستیم مانورها را در آینده در سطح کلان برگزار کنیم، افزود: اهداف اصلی در این چارچوب افزایش تاب‌آوری و بهبود قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع است و در کنار آن کانون های خطر رفع خواهد شد.

وی با اشاره به بحث شیوع کرونا و تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی عنوان کرد: با توجه به این اینکه تعداد زیادی از همکاران در محدوده جغرافیایی مشخص شده در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند، رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

کد خبر: ۳۹٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha