۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
خسارت بیمه زلزله زدگان قطور عادلانه پرداخت می شود
استاندار آذربایجان غربی:

خسارت بیمه زلزله زدگان قطور عادلانه پرداخت می شود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: خسارت بیمه زلزله زدگان قطور به صورت کارشناسی و عادلانه پرداخت می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نشست بررسی پرداخت بیمه خسارت به زلزله زدگان قطور خوی با اشاره به اینکه روند پرداخت خسارت بیمه از روند مناسبی برخوردار است، افزود: بازسازی مناطق زلزله زده اگرچه به نسبت چند ماه قبل شتاب خوبی گرفته اما مورد قبول نیست و دستگاه های متولی و بانک ها باید به روند بازسازی سرعت بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: با بیمه شدن اماکن روستایی بخش زیادی از دغدغه های مردم برای تامین هزینه های بازسازی با توجه به نوسانات بازار مصالح برطرف شده است.

شهریاری با اشاره به حمایت های دولت از بازسازی مناطق زلزله زده قطور تصریح کرد: روند بازسازی این مناطق هر هفته رصد می شود و به مردم این اطمینان خاطر داده می شود که متولیان امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی دغدغه های مردمی در خصوص میزان پرداخت خسارت بیمه به واحدهای خسارت دیده و تخریبی گفت: علاوه بر نهادهای ناظر بر شرکت بیمه گذار، کمیته ویژه ای نیز در استانداری روند کارشناسی ارزیابی خسارت واحدهای زلزله زده را رصد و پیگیری می کند. خسارت ها کارشناسی و عادلانه با در نظر گرفتن شرایط سخت منطقه پرداخت می شود.

شهریاری افزود: از طرف شرکت بیمه تا به امروز ۳۸ میلیارد تومان خسارت به واحدهای زلزله زده بیمه شده پرداخت شده و مابقی خسارت نیز بر اساس گزارش های کارشناسی به زودی پرداخت و به اتمام می رسد.

کد خبر: ۳۹٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha