۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
ایجاد اشتغال برای ۱۹ هزار نفر با بهره برداری از ۱۶ طرح تولیدی در همدان
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۱۹ هزار نفر با بهره برداری از ۱۶ طرح تولیدی در همدان

همدان - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تخصیص‌های لازم برای بهره‌برداری ۱۶ پروژه عمرانی و تولیدی در همدان با اعتبار ۳۰۶میلیارد تومان و اشتغال‌زایی بیش از ۱۹هزار نفر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمدباقر نوبخت ظهر پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به تحریم‌های دشمن عنوان کرد: دشمن هر چه عرصه را سخت‌تر کند ما مقاوم و فعال‌تر شده و به جهانیان نشان می هیم که ایران را در اوج تحریم‌ها ظالمانه اداره می‌کنیم.

وی شدیدترین مرحله تحریم را تحریم نفت در برابر غذا دانست و با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند، گفت: هرچند این تحریم‌ها برای دیگر کشورها کارساز است اما ملت ایران با قدرت و بزرگی آنها را پشت سر می‌گذارد.

اجرای ۱۶ طرح عمرانی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در همدان پیش بینی شده است

نوبخت با اشاره به اینکه به گفته مقام معظم رهبری باید برنامه‌ای یک ساله برای تکمیل کارهایمان داشته باشیم، افزود: اجرای ۱۶ طرح عمرانی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در همدان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه اجرای این طرح‌ها موجب جهش تولید می‌شود و مسئولان باید برای تکمیل و بهره برداری از آنها همت کنند، گفت: دو بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان که از سوی خانواده فرشچیان در دست احداث است نیز تا پایان بهار ۱۴۰۰ به پایان خواهند رسید.

وی اضافه کرد: سهم دولت در ساخت مرکز مشارکتی سرطان همدان ۱۰۰ میلیارد تومان بود که طبق برنامه زمانبندی تامین اعتبار شده و پیش از شهریور امسال نیز ۳۰ درصد اعتبار اختصاص می‌یابد.

یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان از محل منابع دولتی، بانکی و سهم آورده برای ۳۷ طرح‌ در همدان پیش بینی شده است

نوبخت با بیان اینکه طرح‌های تولیدی بستر ساز توسعه هستند، گفت: ۳۷ طرح تولیدی در عرصه‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری همدان انتخاب و یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان از محل منابع دولتی، بانکی و سهم آورده برای این طرح‌ها پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها ۱۹ هزار ۶۲۶ فرصت شغلی برای مردم استان همدان ایجاد می‌شود ضمن اینکه ارزش افزوده یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان بیش از هشت هزار میلیارد تومان است.
وی گفت: علاوه بر این ساخت مسکن محرومین را به عنوان هدیه نظام در دستور کار قرار داده و کلید آن را به مردم تحویل داده و می‌دهیم و این مسیر را امسال هم ادامه خواهیم داد.

کد خبر: ۳۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha