۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۸۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان همدان افتتاح شد
با حضور معاون رئیس جمهور؛

۸۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان همدان افتتاح شد

همدان - هشت هزار واحد احداث شده از سیل سال ۹۸ و صدهزارمین واحد بهسازی و بازسازی شده مسکن روستایی در استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد باقر نوبخت پیش از ظهر پنج شنبه با همراهی استاندار همدان و با حضور در روستای شورین واقع در شهرستان همدان هشت هزار واحد احداث شده از سیل سال ۹۸ را افتتاح و صدهزارمین واحد بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در استان همدان را به بهره‌برداری رساند.

معاون رئیس جمهور در این مراسم همدلی در استان همدان را مناسب دانست و گفت: رابطه صمیمانه بین سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیانگر اتصال این دو قوه است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری در راستای تحقق اهداف نظام گام قدم برداشته و خدمت صادقانه به مردم مدنظر باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز افتتاح هشت هزار واحد احداث شده از سیل سال ۹۸ را از برکات نظام دانست و گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها زمینه خدمت به مردم فراهم شود.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان همدان برنامه‌ریزی خوبی برای پیشبرد کارها دارند، افزود: مجمع نمایندگان و مجموعه دستگاه‌های اجرایی منسجم و یکپارچه و بدون پرداختن به حاشیه مشغول پیگیری مسائل استان هستند و همین انسجام و وحدت بین دیگر ارکان نظام در کشور وجود دارد.

وی گفت: پروژه‌های قابل توجهی در استان همدان افتتاح می‌شود که امیدبخش است.

کد خبر: ۳۹٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha