۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
ریزش بورس تا پایان شهریور ادامه دارد؛ آغاز روند صعودی بازار از نیمه مهر
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار:

ریزش بورس تا پایان شهریور ادامه دارد؛ آغاز روند صعودی بازار از نیمه مهر

لرستان- صفاری، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه از ۱۵ مهر تا آبان ماه سال جاری روند بازار بورس صعودی می‌شود، گفت: فعلا ریزش بورس تا پایان شهریور ادامه دارد.

مصطفی صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بازار بورس تا پایان شهریور همین وضعیت ریزش را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بازار خلأ اطلاعاتی دارد و مردم نمی‌دانند کدام شرکت‌ها در این شش ماه سود آور بوده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۱۵ مهر تا آبان ماه بازار مثبت خواهد شد، افزود: ٱفت زیادی در بازار نداریم یعنی یک روز مثبت، روز دیگر منفی است، اما اصلا رشد شتابان نخواهیم داشت.

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: هیچکس از بورس خارج نمی‌شود بلکه همه پول نقد کرده‌اند و منتظرند که ریزش تمام شود تا دوباره برگردند.

وی خاطرنشان کرد: به جز بازار بورس هیچ بازار دیگری پررونق نیست؛ متاسفانه افق دید سرمایه گذاران جدیدی که وارد بازار شده‌اند خیلی کوتاه مدت است درحالیکه باید برای بالای یک سال برنامه‌ریزی کنند.

صفاری تصریح کرد: کسانی که ضررهای سنگینی در بورس کرده‌اند اشتباه از خودشان بوده، در واقع بورس جایی است که در آن ثروت افراد عجول به جیب افراد صبور منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی که ضرر کرده‌اند تا پایان شهریور ضرر آن‌ها جبران نخواهد شد مگر در آبان ماه؛ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هم در همان ماه آبان پیش رو داریم که یک شوک سیاسی است و ممکن است تا یک هفته بازار را مثبت و منفی کند اما برای بورس، بیشتر شوک اقتصادی مهم است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: با تشکیل صندوق دارا دوم موافق هستم، مردم حتما آن را بخرند که بسیار خوب است.

کد خبر: ۳۹٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      آب پاکی رو ریخت
    • حسین IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      0 0
      با سلام. ماشاالله کشور ما در هر زمینه ای کارشناس دارد‌. مسکن.. خودرو.. فوتبال.. بورس‌.. اقتصاد.. آخرش .. هیچ.. مرد حسابی بازار اگه توسط تو قابل پیش بینی باشه که بازار نیست