۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
راه اندازی سامانه بانک اطلاعاتی تعاونی‌ها در خراسان جنوبی
عضو هیئت مدیره اتاق تعاون خراسان جنوبی خبر داد:

راه اندازی سامانه بانک اطلاعاتی تعاونی‌ها در خراسان جنوبی

بیرجند- عضو هیئت مدیره اتاق تعاون خراسان جنوبی به راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی تعاونی‌های استان اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی کمترین مشکل را در حوزه تعاونی ها دارد.

به گزارش بازار، حسین خوشایند ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کمک به بهبود فضای کسب و کار استان، توسعه صادرات، ساماندهی و هماهنگی بین تعاونی‌ها و ایجاد فضای تعامل و همکاری با سایر بخش‌های اقتصادی استان را از جمله اهداف اتاق تعاون برشمرد.

وی با بیان اینکه اتاق تعاون قوی‌ترین نهاد مردمی بخش تعاون در کشور و استان است، افزود: در این راستا تلاش شده تا زمینه رشد تعاونی‌ها فراهم شود.

خوش آیند با تاکید بر حمایت، هدایت و پشتیبانی از تعاونی‌ها اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تولیدات محصولات تعاونی استان در داخل و خارج کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در طول سه سال اخیر برگزاری ۸ نمایشگاه منطقه‌ای و استانی، حضور در ۴۲ جلسه، صدور و تمدید ۲۲ کارت بازرگانی، انجام ۳۰ برنامه تلویزیونی و رادیویی انجام شده است.

وی اذعان داشت: طی سه سال گذشته امور ثبت و تعمیرات ۲۵۴ تعاونی استان انجام شده است.

 وی از راه اندازی بانک اطلاعاتی تعاونی های استان خبر داد و بیان داشت: رفع موانع و مشکلات تعاونی ها در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص مالیات اختصاص یافته به تعاونی های مرزنشین استان گفت: خواستار اصلاح ماده 133 قانون مالیات های مستقیم از نمایندگان استان در مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: معافیت مالیاتی تعاونی های مرزنشین از خواسته های ما در اتاق تعاون است که پیگیر آن خواهیم بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: زیربنای توسعه نیروی انسانی آموزش است که در این راستا نیز تلاش می‌شود آموزش‌ها در اتاق تعاون هدفمند بوده و گواهینامه بین المللی به افراد داده شود.

خوش آیند اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای ابزار سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که رسالت آن ارائه آموزش به افراد است.

کد خبر: ۳۹٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha