۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
رشد ۳ درصدی پیک بار مصرف برق در تابستان امسال نسبت به سال گذشته
مدیرعامل برق منطقه ای استان اصفهان خبر داد

رشد ۳ درصدی پیک بار مصرف برق در تابستان امسال نسبت به سال گذشته

کاشان - موسی الرضایی مدیرعامل برق منطقه ای استان اصفهان از رشد سه درصدی پیک بار مصرف برق در تابستان امسال نسبت به سال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

رسول موسی الرضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در تابستان امسال در کشور با مدیریت صحیح مصرف برق شاهد رشد یک درصدی پیک مصرف برق در کشور بوده ایم، اظهار داشت: این میزان افزایش مصرف برق در پیک بار در استان اصفهان دارای رشدی سه درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان اصفهان مثل منطقه کاشان پیک بار مصرف حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: یکی از علل این افزایش تغییر تعرفه برق مصرفی منطقه کاشان به منطقه گرمسیری سه بوده است.

مدیرعامل برق منطقه ای استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه خاموشی برنامه ریزی شده در تابستان امسال در استان اصفهان نداشتیم، تصریح کرد: با سعی و تلاش ماموران برق و تامین زیرساخت های لازم به این منظور خوشبختانه در تابستان امسال در استان اصفهان آفت ولتاژ نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه پیک مصرف در استان اصفهان پنج هزار و ۴۳۸ مگابایت بوده است، خاطرنشان کرد: این افزایش پیک مصرف سه درصدی هم در استان به دلیل وجود صنایع سنگین فولاد و سیمان و غیره طبیعی است.

کد خبر: ۳۹٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha