۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
«وزارت بازرگانی» خلاف قانون است و همه باید تابع باشیم/ انتقاد از حاشیه سازی دولت
عضو هیات رئیسه مجلس:

«وزارت بازرگانی» خلاف قانون است و همه باید تابع باشیم/ انتقاد از حاشیه سازی دولت

سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرافکنی دولت در زمینه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: در حال حاضر قانون گویای این است که دولت نمی‌تواند وزارت بازرگانی را تشکیل دهد و همه باید تابع قانون باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به فرافکنی دولت در زمینه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: این جای سوال دارد که چرا دولت به دنبال حاشیه‌سازی است.

وی با بیان اینکه دولت باید به دنبال آرام کردن فضای اقتصادی کشور باشد، اظهار داشت: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی، موضوعی است که مجلس دهم با آن مخالفت کرد و دولتمردان علت مخالفت نمایندگان را به خوبی می‌دانند.

این نماینده مجلس با طرح سوالی مبنی بر اینکه دولت یا می‌خواهند به قانون عمل کند و یا خودسرانه اقدام خود را پیش ببرد؟ اظهار داشت: در حال حاضر قانون گویای این است که دولت نمی‌تواند وزارت بازرگانی را تشکیل دهد و همه باید تابع قانون باشیم.

سلیمی تأکید کرد: هیچ فردی نمی‌تواند بگوید «من فراتر از قانون می‌فهمم» در حال حاضر ما در شرایطی هستیم که وزیر صمت همچنان به مجلس معرفی نشده است و این مسئله هم به خودی خود عدول از قانون است و دولت باید هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کند.

کد خبر: ۳۹٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha