۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
نگاه ویژه مجلس به استان خوزستان در برنامه‌ هفتم توسعه کل کشور
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نگاه ویژه مجلس به استان خوزستان در برنامه‌ هفتم توسعه کل کشور

اهواز- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان در بخش کشاورزی و صنعت گفت: مجلس در برنامه هفتم توسعه احکامی را برای حمایت از این بخش‌ها تدوین و تصویب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف عصر سه‌شنبه پس از بازدید از پروژه فولادسازی شادگان در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، توریست و تجارت، گفت: با وجود تمام این ظرفیت‌ها و استعدادها، مشکلات استان خوزستان بسیار زیاد است که این به سیاست‌گذاری‌ها و رویکردها برمی‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی بسیاری از فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده که حل آن نیازمند تدبیر است.

وی با اشاره به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان در لایحه بودجه سال 1400 و برنامه‌ هفتم توسعه کل کشور، گفت: قطعا در این قوانین استان خوزستان به طور ویژه دیده می‌شود تا مشکلات این بخش تا حدود زیادی رفع شود؛ همچنین در برنامه هفتم توسعه احکامی را خواهیم دید تا مباحث مهم استان از جمله صنعت، آب و فاضلاب و کشاورزی دیده و حمایت شود.

رئیس قوه مقننه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه کشاورزی، افزود: خوزستان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد که در صورت حمایت می‌تواند باعث ارتقای امنیت غذایی کشور شود.

کد خبر: ۳۹٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha