۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کمبود کالای اساسی نداریم/ قصاب های چالوسی قیمت را کاهش دادند
رئیس اداره صمت چالوس:

کمبود کالای اساسی نداریم/ قصاب های چالوسی قیمت را کاهش دادند

چالوس - رئیس اداره صمت شهرستان چالوس با بیان اینکه کمبود کالاهای اساسی در شهرستان نداریم از شناسایی ۹۸ واحد صنفی متخلف پس از اصلاح قیمت بنزین در شهرستان خبر داد.

محمد دوستعلی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمبود کالای اساسی در شهرستان گزارش نشده است گفت: از زمان اجرای قیمت جدید بنزین، اداره صمت شهرستان چالوس با استفاده از حداکثر توان خود و با مشارکت فرمانداری، اتاق اصناف، جهادکشاورزی، اداره راه، استاندارد، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، بهداشت و سایر دستگاه های مرتبط تاکنون تعداد بیش از ۴۴۰ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داده که از این تعداد ۹۸ واحد صنفی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی در خصوص کمبود کالاهای اساسی گفت: در سطح شهرستان چالوس تاکنون هیچگونه کمبودی گزارش نشده است و خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی افراد شریف و منصف هستند و حتی برخی از واحدهای قصابی نیز به صورت خودجوش قیمت فروش مواد پروتینی را تا حدودی کاهش داده اند.

دوستعلی پور خطاب به شهروندان چالوسی تاکید کرد برای نظارت بر بازار نیازمند همکاری مردم عزیز هستیم.

وی از شهروندان چالوسی درخواست کرد تا هر نوع تخلف صنفی را به تلفن ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به محل استقرار بازرسان در چهارراه چالوس جنب بانک ملت اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: همچنین شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به اپلیکشن آپ در سامانه ۱۲۴ از آخرین قیمت کالا و خدمات جویا شده و در صورت هرگونه شکایت نسبت به ثبت شکایت در سامانه اقدام فرمایند.

کد خبر: ۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha