۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
جلوگیری از خروج سالانه ۱۲ میلیون دلار با بهره برداری از کارخانه «استیل کرد» دره شهر
رئیس صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد

جلوگیری از خروج سالانه ۱۲ میلیون دلار با بهره برداری از کارخانه «استیل کرد» دره شهر

ایلام- رئیس صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با بهره برداری از کارخانه استیل کرد (تولید کننده سیم فولادی داخل لاستیک) سالانه از خروج ۱۲ میلیون دلار جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا محمدرحیمی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت به همراه مسئولان استانی از واحد صنعتی تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو در شهرک صنعتی دره شهر، ضمن طرح مشکلات این واحد صنعتی به تشریح وضعیت این واحد پرداخت و تصریح کرد: این واحد صنعتی در زمینه تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو با ظرفیت اسمی ۹ هزار تن و سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای ۲۴۰ نفر در شهرک صنعتی دره شهر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صمت ایلام ادامه داد: این واحد اولین خط تولید استیل کورد (سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال) کشور است و حساسیت بالای محصول، تاثیر آن بر عملکرد و کیفیت تایر و ضرورت رقابت با نمونه های وارداتی مورد استفاده در کارخانجات تایر سازی داخلی مدیران شرکت را بر بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات روز اروپا تشویق کرده و بر همین اساس دانش فنی و ماشین آلات خط تولید این واحد از معتبرترین تولیدکنندگان و تنها تامین شده است.

محمدرحیمی افزود: برای طراحی و اجرای تاسیسات و ساختمان های تولید این واحد صنعتی با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع از توانایی و دانش کارشناسان و مهندسین ایرانی بهره گیری شده است.

وی تصریح کرد: محصول تولیدی این شرکت نیاز داخل را به صورت کامل تأمین می‌کند و از این طریق سالانه بالغ بر ۱۲ میلیون دلار از خروج ارز جلوگیری می شود.

کد خبر: ۳۸٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha