۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
برگشت یک میلیارد ریال به شاکیان در خراسان جنوبی / رسیدگی به ۳۰۰۰ گزارش مردمی
معاون سازمان صمت خراسان‌جنوبی خبر داد:

برگشت یک میلیارد ریال به شاکیان در خراسان جنوبی / رسیدگی به ۳۰۰۰ گزارش مردمی

بیرجند- تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از برگشت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال به شاکیان در طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها در استان خبر داد.

علی تهوری  در گفتگو با بازار اظهارکرد: با آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها از هشتم مرداد ماه ۹۹، با پیگیری و بررسی شکایت های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال در طی اجرای این طرح به مدت یک ماه، به شاکیان برگشت داده شده است.

وی بیان کرد: گزارشات مردمی از طریق غیرحضوری و پل ارتباطی سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و تمامی شهرستان ها  دریافت می شود.

 تهوری اضافه کرد: در مدت یک ماهه اجرای این طرح، دو هزار و ۲۹۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار بازرسان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۷۲ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۵۹۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در این مدت، بیش از ۳ هزار و ۲۸۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان در قالب گشت مشترک و یا به صورت مستقل انجام شده است.

کد خبر: ۳۸٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha