۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۸۶۰ روستای گیلان از نعمت گاز بهره‌مند شدند
طی ۷ سال گذشته؛

۸۶۰ روستای گیلان از نعمت گاز بهره‌مند شدند

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: طی مدت هفت سال گذشته ۸۶۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش بازار، به نقل از شرکت گاز گیلان، حسین اکبر اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون۸۶۰ روستا را در سراسر استان از گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی بیان کرد: در تابستان سال ۱۳۹۲، ۴۷ شهر و هزار و ۱۹۴ روستا در استان گیلان برخوردار از گاز طبیعی بودند ولی با اجرای پروژه های گازرسانی گسترده در دولت تدبیر و امید، در طول مدت هفت سال، چهار شهر و ۸۶۰ روستا که بسیاری از آن‌ها در مناطق دور افتاده و کوهستانی گیلان قرار دارند بهره مند از گاز طبیعی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون در هفته دولت ۹۹ همه شهرهای استان به‌جز ماسوله به جهت دارا بودن بافت تاریخی و دو هزار و ۵۷ روستای گیلان بهره مند از نعمت گاز طبیعی هستند  و با توجه به اینکه متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به ۹۸ درصد رسیده است، بنابر تعریف وزارت نفت، گیلان را همانند نامش می توان استان سبز نامید.

اکبر بیان کرد: این شرکت در طی مدت هفت سال با برنامه ریزی مناسب و همکاری شایسته سایر سازمان ها توانسته است بیش از ۴۰۰ هزار مشترک جدید جذب کند و برای تحقق این مهم بیش از هفت هزار کیلومتر شبکه گاز اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار انشعاب گاز نصب کرده است.

کد خبر: ۳۸٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha