۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۴۸ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در زنجان هزینه شد
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

۴۸ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در زنجان هزینه شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه از سال ۹۰ تاکنون ۱۵ هزار و ۲۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده‌ است، گفت: ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات برای این مشاغل هزینه شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، به فعالیت مشاغل خانگی در زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۰ تاکنون ۱۵ هزار و ۲۰۰ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده‌ است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات برای این مشاغل در استان زنجان هزینه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه استقبال بانوان از مشاغل خانگی بیشتر از مردان است، گفت: بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش دستباف، خدمات  و کشاورزی است.

یوسفی با بیان اینکه یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی توسعه مشاغل خانگی است، تاکید کرد: سقف دریافت تسهیلات برای هر شرکت تعاونی ۲۵۰ میلیون تومان است و این اعتبارات به صورت متمرکز وکشوری است.

وی با بیان اینکه با کمک دستگاه های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در زنجان صادر می شود، ابراز داشت: توجه به توسعه اشتغال خانگی در سال جهش تولید به جد دنبال می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: طی دو سال گذشته مشاغل خانگی در استان افزایش خوبی داشته و بانوان بیشتر در این زمینه ورود می کنند.

کد خبر: ۳۸٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha