۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۵۳ حلقه چاه غیر مجاز در زنجان پلمب شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

۵۳ حلقه چاه غیر مجاز در زنجان پلمب شد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، از پلمب ۵۳ حلقه چاه آب غیر مجاز استان طی پنج ماهه سالجاری خبر داد و گفت: در این راستا بیش از یک میلیون و ۵۴ متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت چاه های غیرمجاز آب در زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار و ۳۴۷ چاه آب ثبت شده در استان وجود دارد که از این تعداد شش هزار و ۲۹۸ حلقه چاه غیر مجاز است.

وی از پر و پلمب کردن تعداد ۵۳ حلقه جاه غیر مجاز طی پنج ماهه سالجاری در استان زنجان خبر دادو اظهار کرد: با پر بودن این تعداد چاه بیش از یک میلیون و ۵۴ متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، به انسداد چاه‌های  آب غیر مجاز در استان اشاره کرد و گفت: از سال ۸۵ تاکنون سه هزار و ۸۱۰ چاه غیر مجاز مسدود شده است.

افشاری با بیان اینکه مسدود کردن ۳۵۰ حلقه چاه  جزو برنامه های هم شرکت آب منطقه ای استان در سالجاری است، تاکید کرد: توجه به این امر مهم از هدر رفت آب جلوگیری می کند.

وی برلزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: با وجود اینکه میزان بارش ها در استان خوب بوده ولی باز هم بحران آب جدی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، با بیان اینکه رژیم بارش‌ها تغییر کرده است، افزود: بارش از باران به برف تغییر یافته است.

کد خبر: ۳۸٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha