۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
۳ واحد بزرگ صنعتی زنجان چشم‌انتظار افتتاح توسط رئیس‌جمهور
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد:

۳ واحد بزرگ صنعتی زنجان چشم‌انتظار افتتاح توسط رئیس‌جمهور

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۳ واحد بزرگ صنعتی منتظر افتتاح به دست رئیس‌جمهور است.

به گزارش خبرگزاری بازار، ناصر فغفوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۳ واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح با حضور رئیس‌جمهور و ۶ واحد صنعتی آماده افتتاح توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز ۲ طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ‌زنی با حضور مقامات عالی کشور در ایام دهه فجر است.

وی ادامه داد: به طور کلی ۱۳ طرح و واحد صنعتی در استان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام مبارک دهه فجر است که با توجه به اینکه عمده واحدها دارای سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولیدات قابل توجه بوده آماده افتتاح و کلنگ‌زنی توسط مقامات عالی کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحدها ۲۸ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی هزار و ۱۸۷۸ نفر و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای ۲ طرح آماده کلنگ‌زنی در استان ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

فغفوری با اشاره به واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس‌جمهور، تصریح کرد: دو واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد مجموعا با سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۵۰ نفر آماده افتتاح در ایام دهه فجر است. همچنین واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان که سرمایه‌گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن یکی دیگر از واحدهای آماده افتتاح در استان است که با سرمایه‌گذاری ۳۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فغفوری  از احیای مجدد واحد چینی هیس توسط سرمایه‌گذار جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته جهت احیای این واحد بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است که اقدام به تولید سالانه ۶ هزار تن چینی در استان می‌کند.

کد خبر: ۳٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha