۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
طرح‌ها و لوایح مربوط به اشتغال و معیشت در اولویت مجلس یازدهم است
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

طرح‌ها و لوایح مربوط به اشتغال و معیشت در اولویت مجلس یازدهم است

حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است مجلس یازدهم برای تأثیر در معیشت سطح جامعه، به دنبال رسیدگی اولویت‌دار به طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه اشتغال و معیشت است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی، با تأکید بر اینکه اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد است، گفت: رئیس، هیأت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس رسیدگی به معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تأمین معیشت مردم و ایجاد اشتغال از جمله موضوعاتی است که طرح ها و لوایح مربوط به آن در اولویت کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اقتصاد، معیشت و ایجاد اشتغال طرح های بسیار خوبی در مجل دارد که در اولویت قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: نمایندگان مجلس مسائلی را به صورت اولویت دار بررسی می کنند که در سطح جامعه اثرگذار باشد.

حدادی ادامه داد: کمیسیون امور داخلی کشور در عرصه جهش تولید، آمایش سرزمین را اولویت قرار داده تا توزیع اعتبارات به صورت عادلانه انجام شده و نظارت بر مجموعه اعتبارات استانی، مسائل مناطق مختلف کشور را حل کند.

وی تأکید کرد: توجه به معیشت مردم زمانی موثر است که ایجاد اشتغال کنیم و این موضوع به صورت مستقیم یکی از مولفه های معیشتی مردم است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جز موارد اقتصادی و معیشتی طرح های دیگری فوریت و اولویت ندارد و به صورت عادی و طبق روال بررسی می شود.

کد خبر: ۳۸٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha