۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
۱۴۸ واحد صنعتی ایلام از گاز طبیعی بهره مند شدند
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

۱۴۸ واحد صنعتی ایلام از گاز طبیعی بهره مند شدند

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در سال جاری ۱۴۸ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام،  عباس شمس اللهی اظهار کرد: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع استان اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ِیادآور شد: میانگین مصرف گاز مصرفی در صنایع استان در سال گذشته ۲۲۱ میلیون متر مکعب بوده است که برابر جایگزینی ۲۲۷ میلیون لیتر گازوییل مصرفی در صنایع شده است.

شمس اللهی تاکید کرد: امسال برنامه ریزی های این شرکت برای گاز رسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی دیگر در سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۱۴۸ واحد به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ درصد صنایع گازدار استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت: گاز دار نمودن هشت شهرک صنعتی استان و ۶۳۳ واحد صنعتی تولیدی در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدایی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود. 

کد خبر: ۳۸٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha