۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
زمینه توسعه تجارت بنگلادش و ایران فراهم است
رایزن اقتصادی بنگلادش در ایران:

زمینه توسعه تجارت بنگلادش و ایران فراهم است

گرگان- رایزن اقتصادی بنگلادش در ایران گفت: از بندر خواجه نفس بازدید داشتیم و به نظر می‌رسد زمینه توسعه تجارت بنگلادش و ایران و سرمایه‌گذاری بنگلادشی‌ها در گلستان فراهم است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد صبور حسین عصر سه شنبه در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: صبح امروز (سه شنبه) به همراه سرمایه‌گذار بنگلادشی از بندرخواجه نفس بازدید کردیم و به نظر می‌رسد زمینه سرمایه‌گذاری در گلستان و توسعه تجارت فراهم است.

وی به موضوع سرمایه‌گذاری بنگلادشی‌ها در بندر خواجه نفس اشاره کرد و افزود: مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در بندر خواجه نفس کوچک است  اما پنجره بزرگی را برای توسعه تجارت ایران و بنگلادش باز می‌کند.

رایزن اقتصادی بنگلادش از آمادگی سرمایه‌گذاری بنگلادشی‌ها و مشارکت آن‌ها در پروژه‌های اقتصادی ایران خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با امضاء تفاهم‌نامه توسعه همکاری با استانداری گلستان تجار و سرمایه‌گذاران بنگلادشی را برای توسعه تجارت به ایران بیاوریم.

صبور حسین خواستار شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات کافی در خصوص قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری خارجی در ایران شد و ادامه داد: زمینه توسعه تجارت ایران و بنگلادش و سرمایه‌گذاری بنگلادشی ها در گلستان فراهم است‌.

کد خبر: ۳٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha