۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۵۰ پروژه ملی در همدان و فامنین در حال اجرا است/کم کاری‌ها را توجیه نمی‌کنیم
حاجی بابایی:

۵۰ پروژه ملی در همدان و فامنین در حال اجرا است/کم کاری‌ها را توجیه نمی‌کنیم

همدان - حاجی بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه ملی در شهرستان‌های همدان و فامنین در حال اجرا و ساخت است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۷۰ پروژه ملی در استان همدان و حدود ۵۰ پروژه ملی در شهرستان‌های همدان و فامنین در حال ساخت است، عنوان کرد: وضع اقتصاد در کشور خوب نیست و استان همدان هم مثل بقیه کشور متأثر از این وضعیت است اما کار در استان همدان در حد قابل قبول انجام می‌شود.

حاج بابایی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران استعداد رقابت با اقتصاد چین، فناوری هند و نظامی گری روسیه در منطقه را دارد، گفت: همین امور سبب شده قدرت‌های بزرگ با ما مبارزه می‌کنند و به کشور ما فشار آورند.

تحریم‌های کنونی بی سابقه است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران با پیروی از مکتب امام حسین (ع) زیر بار زور نمی‌روند و برخورد مستکبران زورگو با ایران از همین نشأت می‌گیرد، افزود: کم کاری‌ها را توجیه نمی‌کنیم اما تحریم‌های کنونی بی سابقه است.

وی افزود: امروز در کشور مشکل اقتصادی شدید است و ما باید از این معبر عبور کنیم و اقتصاد ایران را با مردم دانش محور و تمدن محور به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه قدرتهای بزرگ نمی‌خواهند ترقی ایران را ببینند، اظهار کرد: به لطف الهی کشتی انقلاب در سخت‌ترین شرایط با قدرت در حال حرکت و پیشروی است.

وی در ادامه بابیان اینکه اقدامات انجام شده در استان همدان و اجرای پروژه‌های اثر گذار در رقم زدن مهاجرت معکوس از شهر به روستا مؤثر بوده است: افزود: در بسیاری از نقاط شاهد بازگشت روستاییان از شهر به روستا و انجام کارهای تولیدی و اقتصادی هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی راه های ارتباطی، راه آهن و فاصله کوتاه همدان با تهران را از جمله مزیت‌های سرمایه گذاری در استان همدان برشمرد.


 

کد خبر: ۳۸٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha