۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
یک میلیون و ۷۱۶ هزار تردد خودرو در استان تهران ثبت شده است
طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون؛

یک میلیون و ۷۱۶ هزار تردد خودرو در استان تهران ثبت شده است

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون یک میلیون و ۷۱۶ هزار تردد در استان ثبت شده است، گفت: خروج از تهران همچنان ادامه دارد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای جاده‌ای و مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در آزاد راه‌های تهران - مشهد، تهران - قم، تهران - ساوه و آزاد راه تهران - شمال شاهد ترافیکی عادی و روان هستیم و فقط در گردنه قوچک و لواسان و ابتدای آزادراه تهران - شمال ترافیک پرحجم گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شرایط جوی تهران طی امروز آفتابی بوده است، گفت: در حال حاضر هیچ گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی‌شود و اوضاع ترافیک آرام است و چندین تصادف جزئی در راه های استان به ثبت رسیده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران بیان داشت: باتوجه به ادامه‌دار بودن تعطیلات، پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر عاشورا شاهد ترافیک سنگین باشیم.

مصدقی با بیان اینکه بر اساس سامانه‌های تردد شمار هوشمند از صفر بامداد امروز تا این لحظه تعداد یک میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۲۱ تردد در کل استان مشاهده شده است، عنوان داشت: تعداد ورودی استان ۱۹۳ هزار و ۱۲۱ تردد تعداد خروجی استان ۳۲۹ هزار و ۱۲۷ تردد ثبت شده که این آمار در حال افزایش است و ترددها به سمت خروج از تهران ادامه دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته جمع خروجی استان ۴۸۰ هزار و ۶۲۲ خودرو و جمع ورودی ۲۶۰ هزار و ۲۷۲ خودرو بوده است، عنوان داشت: تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده سه میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۶۴ تردد بوده است.

کد خبر: ۳۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha