۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
منظومه توسعه برای ۷۱۲ روستای زنجان تهیه خواهد شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

منظومه توسعه برای ۷۱۲ روستای زنجان تهیه خواهد شد

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، با بیان اینکه منظومه توسعه روستایی استان تهیه شده است، گفت: این طرح برای ۷۱۲ روستا تهیه می‌شود.

 رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه منظومه توسعه روستایی برای ۷۱۲ روستای زنجان تهیه می شود، گفت: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تهیه شده است.

وی اظهار کرد: منظومه توسعه روستایی از تجمع چند مجموعه روستا شکل می‌گیرد و با تهیه این منظومه از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: این سند ماده قانونی برنامه ششم ماده ۲۷ است و برای ایجاد اشتغال در روستاها برنامه ریزی لازم انجام شده است. 

میرزایی با بیان اینکه نقشه راه سرمایه گذاری در زنجان تهیه شده است، تاکید کرد: از اول سال برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های شعار سال در دستور کار است. 

وی به اقداماتی که طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ توسط سازمان  مدیریت و برنامه ریزی زنجان صورت گرفته اشاره و یاد آور شد: سند آمایش سرزمین استان تدوین و نهایی شده و به علت بیماری کرونا به سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور ارسال نشده تا تصویب شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: در یک سال گذشته تمام اقدامات عمرانی و فعالیت‌هایی خوبی در استان انجام گرفته است. 

کد خبر: ۳۸٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha