۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
راهداری در هیچ انباری، تایر نگهداری نمی‌کند
مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری:

راهداری در هیچ انباری، تایر نگهداری نمی‌کند

باقرجوان، مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری گفت: همه تایرهایی که راهداری برای عرضه آن‌ها حواله صادر می‌کند در اختیار خود مالکان این کالا قرار می‌گیرد و راهداری هیچ انباری برای نگهداری تایر ندارد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، داریوش باقرجوان افزود: اخباری مبنی بر اینکه، راهداری حواله برای تایرهای خودروهای سنگین صادر نمی‌کند و رانندگان خودروهای سنگین مجبور به خرید تایر از بازار سیاه هستند شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین فروشندگان تایر خودروهای سنگین، مدعی شده‌اند که تایرهای آن‌ها در انبار هایشان باقی مانده و به دلیل اینکه راهداری حواله صادر نمی‌کند، اجازه فروش تایرهای خود را ندارند.

باقرجوان گفت: من اعلام می‌کنم که راهداری هیچ انباری برای نگهداری تایر در کشور ندارد و تایرهایی که از طرف راهداری برای عرضه حواله دریافت می‌کنند هم کاملا در اختیار مالکان و فروشندگان عمده و خرده تایر خودروهای سنگین هستند.

وی افزود: راهداری تا آنجا که تایر در سامانه توزیع تایر خودروهای سنگین وجود داشته باشد و تا زمانی که متقاضی برای تایر خودروهای سنگین در کشور باشد حواله صادر می‌کند و به هیچ وجه مسئول تایرهایی که ممکن است از نظر کیفی در سطح پایینی باشند و در انبارها باقی مانده باشند نیست.

مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری تاکید کرد: اینکه تایری در انباری باقی مانده و مدت‌ها در آن انبار قفل شده در حوزه کاری راهداری نیست و مسئولیت توزیع تایر به همکاران ما در وزارت صمت برمی گردد که البته آن‌ها نیز همه تلاش خود را برای توزیع تایر خودروهای سنگین به نحو احسنت انجام می‌دهند.

بر اساس این گزارش؛ به گفته بعضی توزیع کنندگان تایر، مدت هاست که با وجود کمبودهای بسیاری که در این حوزه در بازار وجود دارد تایرهای خودروهای سنگین بسیاری از توزیع کنندگان به دلیل عدم صدور حواله از سمت راهداری در انبارها قفل شده و در بعضی موارد بیش از یک سال است که امکان فروش آن‌ها را ندارند.

کد خبر: ۳۸٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha