۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
عرضه قطره چکانی خودرو؛ ایجاد فرصت برای دلالان
نایب رئیس فراکسیون صنعت و معدن مجلس مطرح کرد

عرضه قطره چکانی خودرو؛ ایجاد فرصت برای دلالان

یوسفی، نایب رئیس فراکسیون صنعت و معدن مجلس گفت: عرضه کم و قطره چکانی خودرو فرصتی را برای حاشیه سودِ دلالان ایجاد می‌کند.

به گزارش بازار، مجتبی یوسفی، با بیان این مطلب اظهارداشت: موضوع افزایش قیمت خودروها یکی از موضوعاتی است که فراکسیون صنعت و معدن به آن ورود می‌کند.

وی همچنین گفت: مدیریت شرکت‌های خودروساز و قیمت‌های نجومی لجام گسیخته و کیفیت پایین عواملی است که موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده و به هر بهانه‌ای به دلیل نداشتن مدیریت مناسب و سوءمدیریت خودروسازان، این ضررها باید از جیب مردم پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: متاسفانه متولیان این صنعت از جمله وزارت صمت، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان، عملا در این زمینه نقشی را ایفا نمی‌کنند که قابل رویت باشد.

یوسفی با اشاره به اینکه به هر بهانه‌ای شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم، افزود: به خاطر عرضه کم و قطره چکانی خودرو به بازار شاهد حاشیه سود و فرصتی برای دلالان هستیم و مجلس و کمیسیون و فراکسیون مجلس در زمینه موضوع صنعت خودرو با محوریت تامین مواداولیه، قیمت گذاری و نظارت بر آن ورود خواهیم کرد.

نایب رئیس فراکسیون صنعت و معدن مجلس همچنین گفت: فراکسیون و کمیسیون‌های تخصصی مجلس تاکنون سعی کرده اند که مطالبه گر حق مردم باشند و مصوباتی که تاکنون داشته اند بیانگر این موضوع است.

کد خبر: ۳۸٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha