۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
تولید سالانه ۶۰ هزار تن خوراک دام و طیور در مراغه
معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تولید سالانه ۶۰ هزار تن خوراک دام و طیور در مراغه

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار مراغه، کارخانه خوراک دام و طیور تک دانه مطهر آذربایجان را یکی از کارخانجات موفق شهرستان عنوان کرد و گفت: این مجموعه سالانه بیش از ۶۰ هزار تن خوراک دام و طیور تولید می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه، سیدعلی موسوی حسینی روز جمعه در بازدید از این کارخانه به خبرنگاران گفت: این کارخانه از بهترین و موفق ترین مجموعه ها در شهرک صنعتی مراغه بوده و یکی از حلقه های اولین زنجیره تولید گوشت مرغ در آذربایجان شرقی محسوب می شود.

وی گفت: همچنبن این مجموعه با داشتن حلقه های مرغ مادر، کارخانه خوراک طیور، فارم های پرورش مرغ گوشتی و کشتارگاه طیور از زنجیره تولید گوشت مرغ در استان است.

موسوی حسینی اضافه کرد: در این مجموعه ٢٢٠ نفر به صورت مستقیم مشعول بکار هستند.

فرماندار مراغه به اقدامات خیرخواهانه این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه در کنار فعالیت های دیگر از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده است.

موسوی حسینی گفت: در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی، ۲۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

وی ادامه داد: دولت از توسعه و اشتغالزایی حمایت می کند و در شهرستان مراغه با ایجاد مرکز حمایت از سرمایه گذاری و توسعه شهرستان آماده حمایت از سرمایه گذاران هستیم.

کد خبر: ۳۸٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha