۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۳ پروژه در قالب «طرح اقدام ملی مسکن» در خوزستان به بانک مسکن معرفی شد
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان:

۳ پروژه در قالب «طرح اقدام ملی مسکن» در خوزستان به بانک مسکن معرفی شد

اهواز- نادری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان از معرفی سه پروژه در شهرهای اهواز و شوشتر به این مدیریت برای آغاز «طرح اقدام ملی مسکن» خبر داد.

علی اصغر نادری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت برای تأمین خانه برای مردم «طرح اقدام ملی مسکن» است، اظهار کرد: بانک مسکن از همه توان و منابع در اختیار برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن حمایتی و ارزان ‌قیمت در طرح اقدام ملی استفاده می‌کند و مطابق تفاهمات و توافقات انجام شده با نهادهای مسئول ساخت در این طرح، آماده پرداخت سری اول این نوع تسهیلات است.

وی با تأکید بر اینکه بخش اعظم تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن همچون دوره‌های قبل و طرح‌های قبلی تأمین مسکن بر عهده بانک مسکن است، افزود: خوشبختانه مدیران و کارشناسان بانک مسکن از ماه‌ها قبل در پی اطلاع از طرح دولت برای ساخت و عرضه مسکن ارزان، مطالعات لازم برای دستیابی به مدل مشخص تأمین مالی تسهیلات ساخت را انجام دادند و اکنون بانک آماده پرداخت است. بخشی از این تسهیلات از محل منابع داخلی و بخشی نیز از طریق بهره‌گیری از ابزارها و نهادهای نوین فعال و در دسترس در بازار سرمایه همچون انتشار اوراق، تأسیس صندوق‌های زمین و ساختمان و ... تأمین و به سازنده‌ها پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با اشاره به اینکه تا به امروز سه پروژه در قالب طرح اقدام ملی مسکن به این مدیریت معرفی شده است، تاکید کرد: تاکنون دو پروژه در اهواز و در مناطق اکباتان و فرهنگ شهر و یک پروژه در شوشتر به این بانک معرفی شده است و این پروژه هم اکنون در مرحله ارائه مدارک هستند و در صورت تکمیل مدارک، کار ساخت این پروژه‌های در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

نادری عنوان کرد: در روزهای آینده پروژه‌های دیگری در اهواز و سایر شهرهای استان به این بانک معرفی شود و ما آمادگی داریم با تلاش کارکنان خود این پرونده‌ها را پیگیری و تکمیل کنیم.

کد خبر: ۳۸٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • الهام قنبری IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      4 1
      فرهنگ شهر آخر دنیاست،اینهنه زمین شوره زار بلا استفاده خوب شماها ک دارید میسازید یجایی میساختید ک ارزش داشته باشند یا لااقل با دو سه کورس میشد تو شهر رفت و آمد کرد