۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
امسال ۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه کار باز می‌گردد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

امسال ۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه کار باز می‌گردد

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، گفت: امسال ۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه کار باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حمیدرضا متین ظهر پنج شنبه در آئین کلنگ زنی کارخانه تولید مواد شوینده در نهاوند گفت: امسال چند واحد تولیدی در استان همدان به بهره برداری می رسد که اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی واحدهای صنعتی راکد استان همدان با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال افزود: امسال ۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه کار باز می‌گردند.

فرماندار نهاوند نیز گفت: کارخانه تولید مواد شوینده با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در روستای گردیان نهاوند کلنگ زنی شده است.

مراد ناصری اظهار کرد: این کارخانه که در ۷ کیلومتری شهر فیروزان نهاوند واقع شده ظرفیت اشتغال ۳۷ نفر را به صورت مستقیم دارا است.

واحد تولیدی گرین توربین ماندگار نهاوند با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن در مساحت ۵ هزار مترمربع اجرایی می‌شود

وی گفت: واحد تولیدی گرین توربین ماندگار نهاوند با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن در مساحت ۵ هزار مترمربع اجرایی می‌شود.

ناصری افزود: این واحد تولیدی توسط برادران خزایی که دارای مجتمع کشت و صنعت خزل و کارخانه آرد نهاوند هستند به بهره برداری خواهد رسید و سهم قابل توجهی در ایجاد اشتغال شهرستان نهاوند ایفا خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز به ظرفیت‌های شهرستان نهاوند در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، دامداری و دامپروری و گردشگری اشاره کرد و گفت: ایجاد واحدهای تولیدی در شهرستان نهاوند موجب ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار خواهد شد.

علیرضا شهبازی افزود: باید در راستای پیشرفت نهاوند و همچنین توسعه و رونق کسب و کار و اشتغال حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی به عمل آید.

وی با اشاره به اخذ مجوز احداث گاوداری شرکت شستا در نهاوند، گفت: پروژه شش هزار راسی گاوداری شستا در نهاوند فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و توسعه نهاوند با استفاده از ظرفیت‌های مستعد و امکانات موجود است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اضافه کرد: با شناختی که از خانواده کار آفرین خزایی داریم مجموعه آنها در حال تبدیل به یک هلدینگ بزرگ است

کد خبر: ۳۸٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha