۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
۲۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری صنعتی در گلستان به بهره‌برداری ‌رسید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

۲۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری صنعتی در گلستان به بهره‌برداری ‌رسید

گرگان- طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از بهره‌برداری از ۳۷ طرح صنعتی گلستان با سرمایه‌گذاری ۲۷۲ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

حسین طلوعیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۳۷ طرح صنعتی در شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، رامیان، علی‌آبادکتول، کردکوی، گرگان، گمیشان، گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۶۹ شغل جدید در حوزه صنعت استان ایجاد می‌شود، افزود: ۳۷ طرح صنعتی افتتاحی هفته دولت با ۲۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده‌اند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به زمینه فعالیت‌ واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده هم اشاره کرد و توضیح داد: این واحدها در زمینه تولید لوله pvc، زغال از ضایعات سلولزی، دانه‌بندی مصالح ساختمانی، تولید انواع مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل، شیشه پاک کن، صابون طبی، محصولات بتنی و انواع اسکلت فولادی ساختمانی و ... فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تنوع کاری واحدهای به بهره‌برداری رسیده در این ایام بسیار زیاد است از تولید ماسک تا صنایع لبنی و خشکبار و سبزیجات را شامل می‌شود به توزیع شهرستانی طرح‌های افتتاحی اشاره و بیان کرد: از مجموع این ۳۷ طرح سه طرح به ارزش دو و نیم میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر به بهره‌برداری رسید.

طلوعیان با این توضیح که در هفته دولت امسال ۹ طرح صنعتی در آق قلا، چهار طرح صنعتی در بندرترکمن و سه طرح در رامیان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: همچنین در این ایام سه طرح صنعتی در علی‌آبادکتول، دو طرح در کردکوی، هشت طرح در گرگان و ۶ طرح در گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۳۸٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha