۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
سکه طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان گرانتر شد/افزایش ۲۵ دلاری قیمت اونس
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان گرانتر شد/افزایش ۲۵ دلاری قیمت اونس

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۲۵ دلاری موجب شد تا قیمت انواع سکه در بازار ایران بین ۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته گرانتر شود.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۲۵ دلاری نسبت به روز گذشته مواجه شد و به ۱۹۳۹ دلار رسید.

وی درباره تغییرات قیمت انواع سکه اظهار کرد: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و نرخ تمام سکه طرح جدید با افزایش ۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان  رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته محمد ولی؛ امروز قیمت ربع سکه به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۵۰ هزار تومانی و ۲۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت خرید و فروش طلا اظهار کرد: در حال حاضر هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۸۵ هزار تومانی هر مثقال طلا را نشان می دهد.

به گفته محمد ولی؛ امروز قیمت خرید و فروش هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۳ هزار و ۴۷۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۳۰ تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: افزایش قیمت اونس موجب شد تا برخلاف کاهش قیمت دلار در بازار آزاد؛ نرخ انواع سکه و طلا در بازار داخلی گرانتر شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۸٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha