۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تکمیل زیرساخت ها برای ۲۴ ساعته شدن مرز ماهیرود
استاندار خراسان جنوبی خبر داد :

تکمیل زیرساخت ها برای ۲۴ ساعته شدن مرز ماهیرود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از انجام پروژه ها و اقداماتی برای تکمیل زیر ساخت های مرز ماهیرود خبر داد و گفت: امیدواریم با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه تأمین زیرساخت های نوار مرزی ماهیرود اظهار داشت: یکی از اولویت های ما در خراسان جنوبی، تقویت جایگاه مرز ماهیرود است.

وی افزود: در مرحله اول در جهت توسعه زیرساخت ها قدم برداشتیم و تامین آب، برق و چهار خطه نمودن محور سربیشه-درح-ماهیرود از اولویت هاست که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گفته وی؛برای اجرای پروژه دوبانده سازی این محور، مناقصه خوبی برگزار شده و پروژه تعیین تکلیف شده است و قطعاً شاهد توسعه مرز ماهیرود خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره جایگاه ممتاز مرز ماهیرود خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیتی که منطقه برای دسترسی به شعاع‌های تجاری دارد اقدامات زیرساختی باعث توسعه ترانزیت و مبادلات تجاری خواهد داشت.

وی گفت: با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی که تلاش شبانه‌ روزی دارند، امیدواریم با اقدامات مختلف انجام شده و با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت هایش در زمینه تأمین برق بازارچه گفت و اظهار داشت: در زمینه تأمین برق روستاها در سطح کشور وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند و امروز نیز ۱۴۱ طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌برداری رسید.

معتمدیان افزود: تلاش می کنیم با همت شرکت برق، نیاز بقیه آبادی‌هایی که در تأمین برق دچار مشکل هستند را برطرف کنیم.

کد خبر: ۳۸٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha