۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
حجم بالایی از تسهیلات کرونا در استان ایلام هنوز جذب نشده است
استاندار ایلام:

حجم بالایی از تسهیلات کرونا در استان ایلام هنوز جذب نشده است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به سهم ۲۱۶ میلیارد تومانی استان از تسهیلات کرونا، گفت: حجم بالایی از تسهیلات کرونا در استان ایلام هنوز جذب نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگره اشتغال استان در محل استانداری ایلام از رتبه اول استان در پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان کرونا خبر داد و گفت: با این وصف ۲۱۶ میلیارد تومان سهم استان و حجم بالایی از این اعتبار هنوز جذب نشده است.

وی بیان کرد: دستگاه های ذی ربط موظف هستند در زمان باقی مانده این تسهیلات را در حمایت از آسیب دیدگان استان از کرونا جذب کنند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در هفته آینده عملکرد مقایسه ای دستگاه های درگیر در کار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، تاکید کرد: باید به صنوف، رانندگان و شهرداری ها در سطح وسیع اطلاع رسانی شود چراکه هنوز درصد بسیاری از سهمیه ما باقی مانده که ثبت نام نشده است.

استاندار ایلام بیان کرد: بنابرین از همه دستگاه های متولی و بانک ها می خواهم از فرصت باقی مانده برای ثبت نام و پرداخت به آسیب دیدگان از کرونا حداکثر استفاده استفاده کنند.

وی با اشاره به رونمایی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی هفته دولت در استان، گفت: برای این میزان طرح و پروژه بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که برای بیش از یک هزار نفر در حین اجر و ۷۶۶ نفر به صورت دائم اشتغال ایجاد می شود.

کد خبر: ۳۸٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha