۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
ایجاد سامانه ارتباطی بین سازمان بنادر و سازمان تعزیرات
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

ایجاد سامانه ارتباطی بین سازمان بنادر و سازمان تعزیرات

دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با ایجاد ارتباط بین سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان تعزیرات حکومتی اگر خدمت گیرنده ای دارای سابقه محکومیت قطعی از بابت اجرای جرم قاچاق باشد، امکان دریافت خدمات نخواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ارتباط بین سازمان بنادر ودریانوردی و سازمان تعزیرات حکومتی و پیگیری ایجاد این ارتباط با پایگاه محکومین قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس اگر خدمت گیرنده ای از سازمان بنادر و دریانوردی دارای سابقه محکومیت قطعی از بابت اجرای جرم قاچاق باشد، این شخص امکان دریافت خدمات را از سازمان بنادر و دریانوردی نخواهد داشت.

وی افزود: برای اینکه این امر اجرا شود، باید ارتباط بین سازمان و دریانوردی، تعزیرات حکومتی و پایگاه محکومین قاچاق کالا و ارز شکل می گرفت که این اتفاق محقق شد و به زودی این مسئله را به صورت سیستم و الکترونیک خواهیم داشت.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره دیگر اقدامات صورت گرفته توضیح داد و بیان کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که در این امر صورت پذیرفته است، ساماندهی امور مربوط به تبادل اطلاعات سامانه های انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم سامانه انبار دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است. از ابتدای هفته جاری سامانه دوم عملیاتی و مستقر شده است.

کد خبر: ۳۸٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha