۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
رشد ۶۴۷۱ واحدی شاخص کل در روز سه شنبه
گزارش لحظه ای بورس؛

رشد ۶۴۷۱ واحدی شاخص کل در روز سه شنبه

بورس تهران امروز از ابتدا صعود را آغاز کرده و توانست وارد محدوده۴۲۷ هزار واحد شود، شاخص کل بورس در معاملات امروز ۶۴۸۹ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بورس تهران امروز از ابتدا صعود را آغاز کرده و توانست وارد محدوده۴۲۷ هزار واحد شود، شاخص کل بورس در معاملات امروز ۶۴۸۹ واحد رشد کرد.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۱.۲۹ درصد رشد در جایگاه رشد ۱۱۹۳ واحدی را تجربه کرد. ارزش معاملات در بورس ۳۹۱۸۰۵۰۲ میلیون رسید و از نمادهای پربیننده و فعال در شاخص کل تنها نماد فاراک روزی منفی را تجربه کرد.

ارزش معاملات فرابورس نیز تا این لحظه  ۱۷,۴۲۸.۲۷۸ میلیون رسید، نمادهای مارون، فرابورس، ذوب، کگهر و کوثر بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس برجای گذاشتند.

نمادهای بانکی یکی از بهترین روزهای کاری خود را با صعود همه جانبه برای سهامداران خود به ارمغان آورده و تنها یک نماد این گروه در محدوده قرمز رنگ قرار داشت. نمادهای وتجارت و ونوین پیشتاز صعود این گروه بورسی بودند. نمادهای سیمانی امروز اما به محدوده پرضرر رسیده و روزی قرمز را برای اکثر نمادها ثبت کردند. وضعیت گروه کاشی و سرامیک همچنان خوب بوده و سه نماد این گروه همچنان در محدوده پرتقاضا و یا صف خرید قرار گرفته اند. دارویی ها روزی پر ضرر را برای سهامداران داشتند و تنها ۱۰ نماد این گروه مثبت بوده و ۳۰ نماد دیگر در محدوده قرمز رنگ قرار داشتند.

اوضاع محصولات غذایی بهتر از دارویی ها بود و مثبت های این گروه بیشتر از دارویی ها بود. خودرویی ها امروز نیز مثبت بوده و بیشترین تاثیر را نیز در شاخص کل به جای گذاشتند.

گروه ساخت محصولات فلزی روزی قرمز را برای سهامداران خود به همراه آورد اوضاع گروه فلزات اساسی اما بهتر از روزهای گذشته بوده و در معاملات آخر هفته توانست بازده خوبی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورند. گروه لاستیک و پلاستیک سراسر سبزپوش و پرتقاضا به کار خود در معاملات امروز پایان داد. وضعیت نفتی ها نیز نسبت به روزهای گذشته اصلاح شده و بیشتر نمادهای این گروه در وضعیت مثبت قرار داشتند، نماد شنفت همچنان پرچمدار رشد این گروه در روزهای گذشته بوده و در محدوده صف خرید قرار دارند.

کد خبر: ۳٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha