۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۳۰۰ خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی استان سمنان گازسوز شد
در طرح رایگان گازسوز کردن خودروها؛

۳۰۰ خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی استان سمنان گازسوز شد

شاهرود- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود درباره اجرای طرح گاز سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان در تابستان ۹۹، گفت: تا کنون ۳۰۰ خودروی حمل و نقل عمومی در سطح استان گازسوز شده‌اند.

علی اکبر عرب عامری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه گاز سوز شدن رایگان ۳۰۰ خودرو ناوگان عمومی در استان سمنان انجام شده است، تاکید کرد: این خودروها در قالب طرح رایگان شرکت ملی پخش تا به امروز در استان گاز سوز شده اند.

وی با اشاره به شرایط گاز سوز کردن رایگان خودروها، تاکید کرد: خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه سوز می‌شوند.

مدیر شرکت نفت منطقه شاهرود با بیان اینکه مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ارائه کنند، ابراز داشت: دو کارگاه گازسوز کردن خودرو یکی در سمنان و دیگری در شاهرود در استان سمنان فعال است.

عرب عامری با اشاره به تسهیل شرایط برای مراجعان در سطح استان سمنان، تاکید داشت: افزایش تعداد این کارگاه‌ها در شهر سمنان اواخر هفته جاری در دست اقدام است.

وی افزود: ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۰۰ خودرو گاز سوز شده و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود و طی ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۳۸٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha