۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۲هزار و ۴۵۰ نفر زنجانی در سامانه طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۲هزار و ۴۵۰ نفر زنجانی در سامانه طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، از ثبت نام دو هزار و ۴۴۹ نفر در شهرهای زیر۱۰ هزار نفر جمعیت استان در سامانه طرح ملی اقدام مسکن خبر داد و گفت: شرایط یک هزار و ۲۰۳ نفر تایید شد.

رضا خواجه ای درگفتگو با خبرنگار بازار، از اختصاص سهمیه یک هزار و ۹۰ واحد مسکونی به بنیاد مسکن زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: سهمیه بنیاد مسکن استان در ۱۲ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۷۲۲ واحد و در شهر زنجان نیز ۳۶۸ واحد مسکونی در منطقه گلشهر است.

وی از ثبت نام دو هزار و ۴۴۹ نفر در شهرهای زیر۱۰ هزار نفر جمعیت در سامانه طرح ملی اقدام مسکن در زنجان خبر داد و گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آنها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد برای احراز هویت و تایید نهایی هستند یک هزار و ۲۰۳ نفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت: تعداد متقاضیانی که بارگزاری کامل مدارک انجام داده‌اند، ۵۳۳ نفر، تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب کردند ۱۴۵ نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده‌اند نیز ۳۵ نفر می‌باشد.

خواجه ای تاکید کرد: در صورت استقبال خوب مردم، بنیاد مسکن آمادگی لازم برای ساخت ۷۲۲ واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر را دارد. 

وی گفت: تاکنون ۷۳ قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت ۱۸ هزار و ۸۵۲ متر مربع با قابلیت احداث ۳۴۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت شده است. 

کد خبر: ۳۷٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha