۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
برخود با تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیتی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد؛

برخود با تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیتی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند

قم - پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت و ایمنی مردم است، گفت: با تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیت که سلامت جامعه و مردم را به مخاطره بیاندازند بطور حتم برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نیره پیروزبخت و هیئت همراه ظهر سه‌شنبه همزمان با هفته دولت در سفری یک روزه به قم از تعدادی شرکت‌ها و مراکز تولیدی مستقر در شهرک شکوهیه قم بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت و ایمنی مردم است، تصریح کرد: سازمان استاندارد ایران به عنوان مشاور، همراه تولید کنندگان است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تأکید بر رعایت کیفیت و استاندارد در تولید، اظهار داشت: با تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیت که سلامت جامعه و مردم را به مخاطره بیاندازد بطور حتم برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیر ذره بین استاندارد قرار دارند، گفت: به رغم مشکلات تحریم و کرونا، توسعه واحدهای تولیدی را در سال جاری شاهدیم.

پیروزبخت به جایگاه سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: امروزه واژه استاندارد به صورت گسترده در جامعه مطرح است که امیدوارم مفهوم آن هم در بین خانواده‌ها جاری و ساری شود.

استاندارد نقطه پایان ندارد
مدیر یکی از واحدهای تولید کننده در شهرک شکوهیه قم نیز در جریان این بازدید، گفت: استاندارد حامی صنعتگران در تولید و ارتقای سطح کیفیت است.

وی آگاهی علمی و استاندارد را دو عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی برشمرد و افزود: آموزش و استاندارد دو رکن اساسی برای پیشرفت و توسعه در بخش تولید است که نقطه پایانی ندارد.
 
این فعال در تولید لوازم خانگی با اشاره به ایجاد خطوط تولید محصولات جدید در این شرکت ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با تولید باکیفیت علاوه بر توسعه بازار، امانتدار خوبی برای استاندارد باشیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه از خطوط تولید، بخش‌های آزمایشگاهی و آموزش و پروژه‌های در دست احداث گروه صنعتی پاکشوما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کردند.

کد خبر: ۳۷٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha