۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
عرضه اولیه دیگر در هفته آینده

عرضه اولیه دیگر در هفته آینده

در جدیدترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۹۸، معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت کلر پارس با نماد «کلر»، چهارشنبه ۱۶ هفته آینده عرضه می شود.

به گزارش بازار به نقل از فرابورس ایران، سیزدهمین میهمان امسال فرابورس ایران نیز در بهمن‌ماه روی تابلو معاملات می‌رود و بر این اساس کلر پارس دومین شرکتی است که عرضه اولیه آن در بهمن انجام خواهد گرفت. این شرکت که با نماد «کلر» در تابلو دوم فرابورس ایران پذیرش شده، چهارشنبه ۱۶ بهمن در معرض خرید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، بر اساس امیدنامه منتشر شده، موضوع فعالیت شرکت کلر پارس «تاسیس، ایجاد و اداره کارخانجات تولیدی شیمیایی، واردات ماشین آلات و لوازم و مواد اولیه یا هرنوع کالای مجاز برای کارخانجات مذکور و ...» بوده و قرار است در قالب عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام این شرکت، ۴۹ میلیون و ۱۲۵ هزار سهم کلر به روش ثبت سفارش به فروش برسد.

در این عرضه، دامنه قیمت در ثبت سفارش بین ۲۸ هزار ریال تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال بوده و به هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۸۰ سهم اختصاص خواهد یافت. شرکت کارگزاری صبا تامین مدیریت این عرضه را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است که از ابتدای امسال تا این لحظه ۱۱ شرکت در قالب نمادهای «زشریف»، «دکپسول»، «درهآور»، «غویتا»، «هجرت»، «فرابورس»، «رنیک»، «غنیلی»، «بجهرم»، «دتوزیع» و «وآوا» در فرابورس ایران عرضه اولیه شده‌اند و امروز نیز شرکت ذوب روی اصفهان با نماد «فروی» به این لیست افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۳٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha