۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
ضریب اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان افزایش یافت
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سمنان:

ضریب اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان افزایش یافت

سمنان- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سمنان گفت: با تلاش های صورت گرفته و ارتقای آموزشی خوشبختانه ضریب اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه در سال تحصیلی گذشته نسبت به سال قبل از آن ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تقی قربانیان در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر سه شنبه در دانشگاه علمی و کاربردی سمنان با اشاره به ارتقای ضریب اشتغال به عنوان یکی از محورهای فعالیت این دانشگاه، تاکید کرد: ضریب اشتغال پذیری دانش آموختگان این دانشگاه نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ایجاد ظرفیت های اشتغال زایی برای دانش آموختگان رسالت دانشگاه جامع علمی و کاربردی است، بیان کرد: آموزش های این دانشگاه مبتنی بر مهارت افزایی و اشتغال زایی پایه گذاری شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سمنان با بیان اینکه این دانشگاه ماهیتاً اشتغال‌زا است، تاکید کرد: بسیاری از واحدهای دانشگاهی علمی و کاربردی در درون کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی قرار گرفته است.

قربانیان با بیان اینکه این امر سبب می‌شود تا دانشجویان مهارت افزایی را از نزدیک دنبال کنند، تاکید کرد: استقرار دانشگاه ها در درون واحدهای صنعتی باعث می شود که آموخته‌های علمی دانشجویان بلافاصله در محیط حقیقی کار به بوته آزمایش و اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید این دانشگاه در استان سمنان با دو هزار و ۷۰۰ دانشجو آغاز می شود، گفت: ۸۹ کد رشته محل مهر سال جاری در این دانشگاه ارائه می‌شود که ۵۷ رشته در مقطع کاردانی و ۳۷ رشته در مقطع کارشناسی است.

کد خبر: ۳۷٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha