۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
آخرین خبرها از  اختیار معامله خرید و فروش سهام نمادهای مختلف

آخرین خبرها از اختیار معامله خرید و فروش سهام نمادهای مختلف

سازمان بورس لیست دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش چند نماد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سازمان بورس لیست دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش چند نماد را اعلام کرد که به شرح زیر است:

 دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) در سررسیدهای خردادماه و مهرماه ۱۳۹۹، از امروز در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.

دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت پالایش نفت تبریز (شبریز) در سررسید خردادماه ۱۳۹۹، از روز ‌دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه¬اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به ¬شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.

دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) در سررسید خردادماه ۱۳۹۹، از امروز در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.

 دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سررسید خردادماه ۱۳۹۹، از امروز در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.

دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت ایران‌ خودرو (خودرو) در سررسید خردادماه ۱۳۹۹، از امروز در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه¬اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.

کد خبر: ۳٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha