۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۵۴ پروژه آب و فاضلاب در استان سمنان افتتاح می‌شود
مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان:

۵۴ پروژه آب و فاضلاب در استان سمنان افتتاح می‌شود

شاهرود- مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه ۵۴ پروژه آب و فاضلاب در سطح استان افتتاح می‌شود، گفت: برای این طرح ها که در زمره پروژه‌های هفته دولت محسوب می‌شوند، ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهری صبح سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس افتتاح پروژه‌های هفته دولت شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه هشت پروژه آب و فاضلاب این شهرستان طی هفته دولت به افتتاح کی رسد، ابراز داشت: برای این طرح‌ها هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه دو پروژه آب و فاضلاب نیز برای شاهرود کلنگ زنی می‌شود، افزود: تأثیر این پروژه‌ها در افزایش تأمین آب شهرستان خواهد بود.

مدیر کل اب و فاضلاب استان سمنان ضمن بیان اینکه در سطح استان نیز ۵۴ پروژه افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۷۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

طاهری در ادامه تصریح کرد: ۳۱ کیلومتر اصلاح شبکه، ۱۰ کیلومتر توسعه شبکه و اجرای خطوط انتقال و حفر چاه از جمله مهمترین اقدامات آب و فاضلاب در سطح استان طی هفته دولت بوده است که امیدواریم در مجموع این اقدامات بتواند مشکل آب شرب را رفع کند.

وی ضمن بیان اینکه طی سال‌های گذشته با چالش تنش آبی در شاهرود مواجه بودیم، افزود: خوشبختانه در مجموع اقدامات توانست در بحث کاهش تنش آبی اثر گذار باشد که با انتقال آب قطری و سد کالپوش امیدواریم مشکلات آب شرب در دراز مدت نیز رفع شود.

کد خبر: ۳۷٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha