۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
عرضه سلف نفتی سالانه تا ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده و اتفاق جدیدی نیست
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

عرضه سلف نفتی سالانه تا ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده و اتفاق جدیدی نیست

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه سَلَف نفتی در کشور سالانه ۴۰۰ الی ۷۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شده است، پس این اتفاق جدیدی نیست که دولت بخواهد از آن به عنوان گشایش اقتصادی یاد کند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره آزاد سازی سهام عدالت توسط دولت گفت: دولت برای تقویت عرضه در بازار، اقدام به آزاد سازی کرد، اما در شرایط فعلی بازار، بهتر می‌بود کمی با تأمل و با تأخیر این کار انجام می‌شد چرا که سهام عدالت ۱۲ سال بود آزاد سازی نشده بود حالا چند ماه دیرتر هم تفاوتی ایجاد نمی‌کرد.

پورابراهیمی درباره عرضه سلف نفتی در قالب طرح گشایش اقتصادی دولت گفت: عرضه سَلَف نفتی در کشور سالانه ۴۰۰ الی ۷۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شده است، پس این اتفاق جدیدی نیست که دولت بخواهد از آن به عنوان گشایش اقتصادی یاد کند، مگر این که دولت در پس این طرح اقدام دیگری در سر داشته باشد.

وی افزود: این در حالیست که دو هفته قبل از بیان واژه گشایش اقتصادی از سوی رئیس جمهور هم حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف نفتی انتشار یافته بود، اما تأثیری در بورس ایجاد نشد.

کد خبر: ۳۷٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha