۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۷ طرح طرح تولیدی و خدماتی در گناباد به بهره برداری رسید
به مناسبت هفته دولت

۷ طرح طرح تولیدی و خدماتی در گناباد به بهره برداری رسید

گناباد- همزمان با دومین روز از هفته دولت هفت طرح تولیدی و آموزشی و خدماتی با هزینه ۱۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید و برای ۷۶ نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری خراسان رضوی این طرح ها شامل کشتارگاه دام، شرکت تولیدی مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل و مایع دستشویی ، واحدهای تولید آجرنمای پرسی، چمن مصنوعی آموزشکده فنی، سالن مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اقامتگاه بوم گردی بود.

فرماندار گناباد در همین راستا با بیان اینکه از مجموع ۱۷۲ واحد تولیدی صنعتی و معدنی در گناباد ۱۵۸ واحد فعال هستند افزود: در این راستا از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۶۴ واحد به تعداد واحدهای تولیدی شهرستان افزوده شده و در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی یک هزار و ۴۱ اشتغال پایدار در گناباد ایجاد شده است.

حامد قربانی افزود: از مجموع ۱۶ واحد تولیدی دارای مشکل که در راستای تفاهم‌نامه طرح مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان در اولویت رسیدگی قرار گرفت، هفت واحد به صورت صد درصد تکمیل و آماده بهره‌برداری است و دو واحد از این تعداد  به بهره‌برداری رسید و ۶ واحد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در دست اجراست.

کد خبر: ۳۷٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha